efropatía IgA با GFR 16: چگونه به بهبود آن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA با GFR 16efropatía IgA با GFR 16: چگونه به بهبود آن

نفروپاتی IgA با GFR 16: چگونه به منظور بهبود GFR آزمون قابل اعتماد برای اندازه گیری بیماری های کلیوی است. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در اغلب این آزمون برای نظارت بر وضعیت خود را نشان می دهد renal.Si نتیجه آزمون 16 است، بیماران باید برخی از روش های درمانی به منظور ارتقاء شرایط کلیه فعال خود را.

نفروپاتی IgA در است با توجه به سپرده های ایمونوگلوبولین A (IgA در) در کلیه ها. هنگامی که سیستم ایمنی غیر طبیعی می شود، آن قادر به حذف کمپلکسهای ایمنی از بدن است. این کمپلکسهای ایمنی باعث واکنش های التهابی در کلیه ها. سپس، خون کمتر می تواند به کلیه ها جریان به ارائه خون به اندازه کافی، اکسیژن و مواد مغذی. در نهایت، میزان فیلتراسیون گلومرولی برآورد (GFR) به تدریج کاهش می یابد.

GFR 16 نشان می دهد نفروپاتی IgA در در مرحله 4 مرحله CKD.Si بدتر کنترل شده نیست به طور موثر، 4 نفروپاتی IgA ممکن است نارسایی کلیوی در نهایت پایان مرحله را تشدید کنند.

با توجه به علل و ویژگی های نفروپاتی IgA در، ما دوست داریم که به معرفی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و برخی از درمان های کمکی برای بیماران مبتلا به GFR 16.

در طول درمان، برخی از داروها با قدرت قوی برای حل کمپلکسهای ایمنی ایمنی از طریق فروپاشی ساختار داخلی از این عوامل patógenos.Cuando این مواد مضر از بدن از طریق سیستم گردش خون برداشته، بافت کلیه عملیات باقی مانده ممکن است محافظت خیلی خوب.

علاوه بر این، این درمان می تواند کمک به افزایش جریان خون به کلیه ها و ایجاد ظرفیت خود شفا از سلول های کلیه معلول. پس از اخذ تغذیه به اندازه کافی، خون و اکسیژن، سلولهای آسیب دیده کلیه بیماران می تواند بهبود تدریجی به دست آوردن.

به منظور افزایش اثر درمانی این روش درمانی، برخی از روش های کمکی مانند حمام دارویی، درمان چرخه، انما درمان، طب سوزنی، و غیره هستند، با توجه به شرایط بیماری از بیماران ساخته شده است.

طرح درمان مناسب می تواند کمک به بهبود GFR IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی و سلامت کلی به تدریج. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها، شما می توانید یک دکتر آنلاین یک پیام زیر را ترک مشورت و یا.





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی IgA در ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: